duminică, 23 noiembrie 2008

You are never alone...


"You are never alone even when you feel like you are, THE LORD is always by your side". 

         M-am trezit de dimineata si am reflectat putin la toate lucrurile care s-au intamplat in ultima vreme in viata mea...mi-am dat seama ca existau momente in care ma simteam singura si erau lucruri pe care mi le doream si pentru care ma rugam. Probabil nu mi-am dat seama, trecand grabita pe langa toate lucrurile care mi se intamplau, si am trecut superficial pe langa cele pe care le-am obtinut...dar azi... azi am realizat ca Dumnezeu mi-a ascultat toate rugaciunile...si m-a ajutat in tot ceea ce imi doream...fiecare lucru pentru care m-am rugat zilele trecute l-am primit, fara sa ma gandesc poate in momentul ala ca in mare parte poate nu era meritul meu...

          Multumesc lui Dumnezeu pentru fiecare lucru din viata mea, chiar si pentru lucrurile care le-am pierdut...poate nu erau pentru mine. Sper sa pot fi indeajuns de buna cu cei din jurul meu ca sa rasplatesc pe ceilalti pentru ce am primit eu. Nu,nu sunt nebuna ci doar asta simt...si faptul ca acum realizez anumite lucruri ma face sa fiu multumita...un sentiment pe care cred ca ar trebui sa il avem mai des... Atunci cand credem ca suntem singuri...nu suntem singuri, suntem doar indeajuns de orbi ca sa nu vedem cate lucruri frumoase ne inconjoara...

          Acum cand am scris toate astea mi-am amintit o poveste care imi placea mult candva(si acum de asemenea)  asa ca am cautat-o ca sa o pot scrie aici. 

                         Footprints in the sand...

        One night I dreamed I was walking along the beach with the Lord. Many scenes of my life flashed across the sky. In each scene I notice footprints in the sand. Sometimes there were two sets of footprints, other times there were only one set of footprints. This bothered me because I noticed that during the low periods of my life when I was suffering from anguish, sorrow or defeat, I could see only one set of footprints. So I  said to the Lord: "You promised me Lord, that if I followed you, You would walk with me allways, but I have notice that during the most trying periods of my life there have only been one set of footprints in the sand. Why, when I needed you most, You haven't been there for me?". The Lord replied, "My precious  child, I would never leave you that's why the times when you have seen only one set of footprints in the sand, it was when I carried you. "

Niciun comentariu: