marți, 18 noiembrie 2008

I'm sick of lies


     Faptul ca scriu,ma face ma simt mai bine...sa simt ca ma eliberez de ce simt. Am un sentiment ciudat pe care nu vreau sa-l dezvalui celor care imi citesc blogul, dar ceea ce vreau sa spun concret este ca m-am saturat de minciuni, prefacatorie, si gesturi ale unora care li se pare ca fac viatza sa nu fie plictisitoare. Viata ti-o faci interesanta prin alte lucruri dar nu prin anumite lucruri care ar putea ranii pe ceilalti. Nu ca ar fi prima data cand oamenii ma dezamagesc, dar in fiecare zi raman uimita de modul repetat in care se intampla. Pana si cei care nu ar trebui sa o faca te vor dezamagii la un moment dat, dar exista acei oameni care realizeaza asta si se straduiesc sa nu-si repede greselile. Dar cand se intampla de nenumarate ori acelasi lucru? Ce faci? Mai ai putere sa ierti daca totusi nu ai putere sa uiti? Cum rezolvi asta? Stiu...timpul...dar eu nu am avut niciodata si nu stiu daca voi putea vreodata avea rabdare cu timpul...

        Am avut incredere in oameni apoi am invatzat sa am incredere doar in cine trebuie, dar acum pe zi ce trece am tot mai putina incredere in ei...Dar cand aflii ca persoana care ti-a jurat ca nu te-a inselat niciodata si pentru care ai fi dat totul, defapt te-a inselat cu mult timp in urma?  Reactia mea? Incep sa rad...sa rad de cat de incorecta e viata, de cat de orbi putem fi in unele momente de cata incredere putem acorda unor oameni care nu merita. Si totusi sper (desi nu stiu de ce)  ca undeva exista si acei oameni care nu-ti inseala asteptarile... cineva care sa fie acolo cand ai o problema si simti ca daca suni e acolo pt tine si te sprijina...

        Incep sa devin tragica :))...nu-i cazul...poate doar putin indignata. Sau poate o zi mai proasta...sau poate nici macar, poate pur si simplu am simtit ca trebuie sa spun toate astea... Ok...m-am descarcat...da totusi nu ma simt mai bine :)) de data asta...imi va trece...:D

Un comentariu:

Gion spunea...

am citit tot , interesant , mai mult de atat nu pot sa zic , doar ca avem aceeasi tema :)) pe blog bafta!