vineri, 21 noiembrie 2008

A blonde driver ;)


Deci  in ciuda acuzelor "Blonde la volan", am demonstrat ca mi-am luat permisul din prima si ca pot sa conduc si nu reprezint un pericol ;)  in trafic... Acuma asa sa ma umflu in pene..de fericire :D. Asa ca nu culoare din par defineste persoana...sunt multi care au invatzat asta si sunt multi care inca mai au de invatzat. Totul consta in ideea ca faptul ca o fata e blonda te face sa observi mai usor cand greseste ca si o tipa cu alta culoare in par...Dar eu una nu ma simt si nu cred ca am de ce :)). Gata gata nu mi zic ca apoi par prea mandra de mine :">...pana la urma e doar un permis de conducere...

6 comentarii:

Anonim spunea...

Sis' e soferitza \:D/ Congrats :D

sopy spunea...

deci...domnisoara blonda nu e prea plina de sine.. asa e ea....mai...care e cuvantul ala....aaaa stiu...FITZOASA....si are si motive...:P..ne vedem in trafic domnisoara:*

sopy spunea...

apropo....206 nr...pegeout e marca....mai departe stii u..:P

FloRiNa spunea...

da, da multumesc..incep sa ma simt...mai ales la ce a zis sopy =))

ronin spunea...

Felicitari! Blondele castiga teren! :)

FloRiNa spunea...

Mersi Ronin :D