joi, 19 februarie 2009

Leapsa in blogosfera...



Din prea mult timp liber oamenii s-au mai gandit la ceva...leapsa in blogosfera. Asa spunea Ana si pentru ca s-a gandit ca eu as putea fi una din persoanele alea cu mult timp liber mi-a predat stafeta mie. Evident ca nu era bine sa o las sa se opreasca la mine asa ca m-am apucat d scris... :))




SUNT: curajoasa (dar am unele temeri :P ), incapatanata, deci taur :))
AS VREA: sa realizez cam tot ce imi propun si sa imi pastrez prietenii care ii am acum( inclusiv iubitul :D )
PASTREZ: adanc in suflet amintirile importante din viata mea si mesajele frumoase din telefon :D
MI-AS FI DORIT: sa muncesc mai mult :)
NU IMI PLACE: cand cineva ma minte sau ma trateaza ca pe o rivala
AUD: vocea constiintele mele cand stiu ca am gresit fata de cineva...
IMI PARE RAU: ca am acordat prea multa incredere unor persoane care n-au meritat-o.
IMI PLAC: multe...oamenii veseli, facultatea la care sunt studenta, muzica, sportul, bijuteriile, hainele si multe altele :)
NU SUNT: egoista
DANSEZ: foarte muuuult :D
NICIODATA: nu fac cuiva un rau intentionat...what goes around comes back around intotdeauna asa ca tin bine cont de asta
RAR: ma cert cu prietenii...foarte rar...daca nu sunt de acor ma infurii si ma abtin :D
PLANG: cand ma enervez foarte tare, asta e modul prin care nervii mei pe cineva sau ceva, izbucnesc...sau cand preconizez ca urmeaza sa se mai intample odata ceva asemanator cu o amintire care m-a ranit.
NU SUNT INTOTDEAUNA: asa pasnica...dar ca sa ma faci sa nu mai fiu pasnica trebuie sa intinzi coarda la maxim si atunci o sa izbucnesc intr-un final
NU IMI PLACE DE MINE: cand unele persoane la care tin reusesc sa imi influeteze ideile intr-un mod sau altul
SUNT CONFUZ: cand mi se prezinta doua viziuni ale unei probleme...nu stiu care e cea adevarata
AM NEVOIE: de dragoste :D...tot timpul..toti avem nevoie de asta :D
AR TREBUI: sa traiesc mai putin in trecut,sa las lucrurile in urma mea cu mai multa usurinta :)

Dau mai departe leapsa Ioanei :P...ca sa ii dau de lucru sa nu se plictiseasca;))

Niciun comentariu: