sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Stii ca totul e posibil?


Stii ca totul e posibil? Da totul e posibil...cu putina ambitie, credinta in Dumnezeu si mai ales optimism. Nu e usor sa te folosesti de aceste aspecte la momentul potrivit...

Simt ca am facut totul asa cum trebuie...am avut taria sa spun "NU" lucrurilor pe care le iubeam dar nu-mi faceau bine si pe care poate inca le mai iubesc dar ma tin departe de ele, am avut taria sa vad partea buna a lucrurilor cand nu straluceau si sa sper cu o naivitate constienta de posibilitatea esecului. Rezultatul? Optimistmul asta al meu atrage norocu' dupa el si in ciuda lucrurilor rele sunt cea mai norocoasa persoana ( si nu spun doar eu asta ).

Lucrurile pe care le-am pierdut nu le-am pierdut din ghinion ci pentru ca nu erau in totalitate ale mele sau nu erau pentru mine. Insa asta nu numesc ghinion...oricum ar fi...am invatat sa accept raul necesar si sunt fericita, totusi as putea sa gasesc mii de motive ca sa nu fiu, dar nu..nu sunt destul de intemeiate ca sa puna capat pozitivismului meu specific.

Tot ce pot sa spun, ca urmare lucrurile imi merg bine...optimismul a atras dupa sine numai aspecte pozitive si nu credeam ca o sa mai reusesc vreodata sa ajung in postura asta ca si atunci cand eram mai mica si nimik nu conta...

Un comentariu:

Simion Alexandru spunea...

Knd speri,knd vezi totul in roz,knd te simti bine cu u,knd esti multumita de tine,si iti vrei binele,atunci totul se schimba! Si realizezi k totul era in manile tale,daca tu vrei sa-ti fie bine,o sa-ti fie,kiar dk te si impiedici! o faci k sa te ridici!